Vorige week heb ik een linux webhosting pakket aangeschaft met gebruik van mijn domeinnaam. Mijn domeinnaam staat nog bij KPN Internet en zou gekoppeld worden aan het hosting pakket.
Sinds gisteren staat ook alles netjes in mijn cloud zelfservice omgeving, hosting, domein, alles netjes vermeld maar het domein is onbereikbaar. Gaat er ergens nog iets fout met de aanvraag?
Domeinnaam: huethorst.nl
In mijn zelfservice omgeving zie ik ns met een 17 en een 18 (dacht ik) maar als ik een whois opdracht geef zie ik dat de domein nog bij KPN Internet staat met een ns 11 en 12.
Ook heb ik vorige week donderdag een verhuistoken ontvangen van KPN Domain Office, maar nog geen mail of melding om deze ergens in te voeren.
Maandag en gisteren (dinsdag) al erg lang aan de telefoon gezeten, waarbij ik op een gegeven moment zelfs werd doorverwezen naar de gewone consumenten helpdesk. Het is niet heel vervelend dat het nu allemaal nog niet werkt, maar ik zou het wel graag vandaag of morgen werkbaar willen hebben.
Waar gaat het mis, welke KPN medewerker kan mij wel verder helpen en wat kan of moet ik nog doen om een en ander te bespoedigen?
Hoor het heel graag.
Met vriendelijke groet,
Bert Huethorst
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel