Beste KPN medewerker,
Ik wil graag mijn domeinnaam verhuizen naar een andere provider.
Hoe kan ik een EPP / verhuis code aanvragen?
Je zit op het juiste adres, een KPN moderator zal binnenkort het topic beantwoorden.
Om sneller geholpen te kunnen worden is het aan te raden om je profiel aan te vullen met je klantnummer:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Om sneller geholpen te kunnen worden is het aan te raden om je profiel aan te vullen met je klantnummer:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Beste @tjippie , welkom op het Zakelijk KPN Forum! Alleen begrijp ik jammer genoeg dat het mogelijk maar van korte duur is ;)
Bedankt voor het aanvullen van uw profiel op advies van@SjorsK , toch wel handige feature.
Het was mijn idee om te reageren met een kennisblog/handleiding. Er zijn namelijk verbeteringen doorgevoerd op de cloud self service portaal (cp.online.kpn.com). Hierdoor is het nu mogelijk om uw verhuiscode zelf op te zoeken!
De blog is nog niet af dus doe ik het even met een schermafbeelding en toelichting.
Bedankt voor het aanvullen van uw profiel op advies van
Het was mijn idee om te reageren met een kennisblog/handleiding. Er zijn namelijk verbeteringen doorgevoerd op de cloud self service portaal (cp.online.kpn.com). Hierdoor is het nu mogelijk om uw verhuiscode zelf op te zoeken!
De blog is nog niet af dus doe ik het even met een schermafbeelding en toelichting.
Beste Tim,
Na omzetting bij jullie intern van domein en hostingdiensten, heb ik nog nooit nieuwe inloggegevens ontvangen en ik ben nog nooit ingelogd op dit portaal en ik heb derhalve nog geen account. Hoe kan ik inloggegevens ontvangen voor dit portaal?
Na omzetting bij jullie intern van domein en hostingdiensten, heb ik nog nooit nieuwe inloggegevens ontvangen en ik ben nog nooit ingelogd op dit portaal en ik heb derhalve nog geen account. Hoe kan ik inloggegevens ontvangen voor dit portaal?
Dag @tjippie , daar help ik u graag bij. Ik zie dat u een klantnummer hebt ingevuld in uw forum profiel maar deze herken ik niet direct, vermoedelijk is dat uw telefoonnummer?
Ik ontvang graag uw domeinnaam in een privébericht. U kunt deze eventueel ook in uw klantnummer profiel veld zetten. 🙂
Ik ontvang graag uw domeinnaam in een privébericht. U kunt deze eventueel ook in uw klantnummer profiel veld zetten. 🙂
Beste KPN,
Ik wil graag ook mijn domeinnaam verhuisen naar een andere provider.
Ik heb op self service portaal ingelogd en bij account/geregistreerde domeinen/mijn domein/aanvullende informatie geen verhuiscode. Maar wel login en wachtwoord. Hoe kan ik daan verhuisen?
Ik wil graag ook mijn domeinnaam verhuisen naar een andere provider.
Ik heb op self service portaal ingelogd en bij account/geregistreerde domeinen/mijn domein/aanvullende informatie geen verhuiscode. Maar wel login en wachtwoord. Hoe kan ik daan verhuisen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.