Beste heer/mevrouw,
Sinds vrijdag ervaar ik problemen met mijn zakelijke email (groente-fruit@hansverveer.nl). Ik kan sinds dat moment geen email meer ontvangen en verzenden.
Een paar weken geleden had ik ook al problemen met mijn email,. Mijn email was gedeactiveerd, maar na contact met de klantenservice is deze weer hersteld.
Hoe kan ik zorgen dat ik weer e-mails ontvang en kan verzenden?
Met vriendelijke groet,
Joke Verveer
Hi @Jokeverveer ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Het probleem dat u ervaart is een bekend probleem. Het probleem is veroorzaakt door een interne migratie. Dat zorgde ervoor dat u en enkele klanten geen e-mails konden ontvangen en versturen. Dit heeft verder geen gevolgen voor uw e-mail inbox. Alle berichten zijn bewaard gebleven.
Het probleem heb ik inmiddels wel handmatig voor u opgelost. Binnen enkele minuten moet het weer mogelijk zijn om e-mails te ontvangen en verzenden. Mocht u over een uur nog problemen ervaren, laat het mij dan weten.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Het probleem dat u ervaart is een bekend probleem. Het probleem is veroorzaakt door een interne migratie. Dat zorgde ervoor dat u en enkele klanten geen e-mails konden ontvangen en versturen. Dit heeft verder geen gevolgen voor uw e-mail inbox. Alle berichten zijn bewaard gebleven.
Het probleem heb ik inmiddels wel handmatig voor u opgelost. Binnen enkele minuten moet het weer mogelijk zijn om e-mails te ontvangen en verzenden. Mocht u over een uur nog problemen ervaren, laat het mij dan weten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.