Wij hebben het volgende probleem:
Onlangs is onze vaste (externe) beheerder overleden die voor ons de automatisering regelde..
En we hebben nu hoge nood om nieuwe mailboxen aan te maken. Echter, nu blijkt dat nergens
gegevens zijn terug te vinden van zijn beheer-account. Ik heb al een poos met Microsoft gebeld,
ben daarbij diverse keren doorverbonden, en uiteindelijk werd na 8x doorverbinden de verbinding
verbroken zonder dat ik een ticketnr heb gekregen. Inmiddels zijn we er achter dat er een pakket
bij KPN is afgenomen voor deze diensten (met Office 365), maar verder dan dat komen we helaas
niet.
Wel hebben we een KPN-contractnr gevonden, maar ben ik hier aan het juiste adres?
En kan KPN uberhaupt iets betekenen? Ik kan mij voorstellen dat er geen wachtwoorden
achterhaald kunnen worden, maar is het bv mogelijk dat KPN assisteert bij het resetten
van het account?
Ik hoop dat iemand spoedig antwoord kan geven op onze vragen.
Mvgr,
Jelte Snijders
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel