Ik was de wachtwoorden van 2 mail adressen kwijt. Via de selfservice cloud de wachtwoorden aangepast. Maar nu heb ik op een mailbox geen toegang meer en krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt.
Ik was de wachtwoorden van 2 mail adressen kwijt. Via de selfservice cloud de wachtwoorden aangepast. Maar nu heb ik op een mailbox geen toegang meer en krijg ik steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt.
Goedemorgen
Waar krijgt u precies de melding dat het wachtwoord niet klopt, is dit via de webmail omgeving of krijgt u deze melding te zien vanuit de e-mail client (zoals outlook o.i.d.)?
En als u met dat e-mail adres/wachtwoord inlogt op de Webmail van Office365, kunt u dan wel succesvol inloggen?
Ik kan hier melding voor u gaan maken zodat dit door de servicedesk van de cloud afdeling opgepakt kan worden.
Kunt u mij in een privébericht de volgende gegevens sturen:
Als u mij deze gegevens stuurt ga ik er direct verder mee aan de slag.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.