Kan niet inloggen op cp.online.kpn.com (laatste inlog was nog via pem)...
Dag, ik kan niet meer inloggen op cp.online.kpn.com omdat mijn laatste inlog lang geleden nog via pem verliep. Inmiddels ook van mailadres gewijzigd. Mijn gebruikersnaam is outfo49823. Graag hulp! Wil mijn domeinnaam online beheren. Dank, groet, Sander
Hi @outfo49823 ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Geen paniek want ik ga u helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord. Hiervoor heb ik nog wel enkele gegevens nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met uw klantnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Zodra ik de gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag.
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Geen paniek want ik ga u helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord. Hiervoor heb ik nog wel enkele gegevens nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met uw klantnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?
Zodra ik de gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag.
Ik kan ook niet meer inloggen. Dat wil zeggen, als ik inlog zie ik alleen nog maar een wit scherm.
Hi @Velzeboer ,
Begrijpt ik goed dat u probeert in te loggen in de MijnKPN omgeving en vervolgens een wit scherm ziet? Wilt u proberen om via een andere browser in te loggen?
Begrijpt ik goed dat u probeert in te loggen in de MijnKPN omgeving en vervolgens een wit scherm ziet? Wilt u proberen om via een andere browser in te loggen?
Goedemiddag,
Ik probeer in te loggen op https://cp.online.kpn.com en krijg een wit scherm. In alle browsers die ik probeer ook op een andere locatie (ander netwerk).
Als ik expres verkeerde inloggegevens invoer krijg ik wel de melding dat de gegevens niet kloppen. Als ik de goede gegevens gebruik krijg ik een wit scherm. In de adresbals staat dan:
https://cp.online.kpn.com/servlet/Turbine/action/pcp.PLoginHandler/event1234submit/doLogin/frm/single/
Ik probeer in te loggen op https://cp.online.kpn.com en krijg een wit scherm. In alle browsers die ik probeer ook op een andere locatie (ander netwerk).
Als ik expres verkeerde inloggegevens invoer krijg ik wel de melding dat de gegevens niet kloppen. Als ik de goede gegevens gebruik krijg ik een wit scherm. In de adresbals staat dan:
https://cp.online.kpn.com/servlet/Turbine/action/pcp.PLoginHandler/event1234submit/doLogin/frm/single/
Ik zie dat u in uw Cloudportal probeert in te loggen. Wat voor Cloud abonnement hebt u? Wilt u mij een privé bericht sturen met het e-mailadres waarop het abonnement geregistreerd staat? Mocht u het klantnummer hebben mag u die ook mee sturen.
Zodra ik de gegevens heb kan ik een nieuw wachtwoord voor u aanmaken.
Zodra ik de gegevens heb kan ik een nieuw wachtwoord voor u aanmaken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.