Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelMicrosoft OneDrive voor Bedrijven
Ik heb dit product/deze dienst geprobeerd maar het is niet wat ik zoek. Nu wil ik het opzeggen vóór de twee maanden gratis-termijn is verstreken. Heb een contact formulier ingevuld (18 juni j.l.), bevestigings mail ontvangen , maar wacht nu al een WEEK op verder contact.
Beste Amelandse,
Door mijn afwezigheid heb ik u nog geen bevestiging kunnen sturen.
Bij deze alsnog, de dienst is per 29-06 beëindigd.
Door mijn afwezigheid heb ik u nog geen bevestiging kunnen sturen.
Bij deze alsnog, de dienst is per 29-06 beëindigd.
Beste Amelandse,
De proefperiode is er uiteraard zodat u kunt opzeggen als de dienst niet bevalt. Het is spijtig om te lezen dat u geen reactie heeft ontvangen op het contact formulier. Ik wil graag nagaan waarom dit het geval is en daarnaast wil ik u natuurlijk gaan helpen om de dienst alsnog opgezegd te krijgen.
Zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen met uw e-mailadres waarop de dienst is aangevraagd en indien beschikbaar de overige abonnementsgegevens? Dan ga ik hiermee bezig!
De proefperiode is er uiteraard zodat u kunt opzeggen als de dienst niet bevalt. Het is spijtig om te lezen dat u geen reactie heeft ontvangen op het contact formulier. Ik wil graag nagaan waarom dit het geval is en daarnaast wil ik u natuurlijk gaan helpen om de dienst alsnog opgezegd te krijgen.
Zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank willen sturen met uw e-mailadres waarop de dienst is aangevraagd en indien beschikbaar de overige abonnementsgegevens? Dan ga ik hiermee bezig!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.