Mijn office 365 abonnement is afgesloten, zonder overigens een melding.
Als in inlog in het kpn panel krijg ik de mededeling maak contact met een verkoopmedewerker.
Volgens mij zijn alle facturen betaald.
Ik zit nu in het buitenland en weet niet hoe nu verder, de chat functie werkt niet.
Hi @Perry Pahladsingh ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Het is de juiste keuze om uw vraag hier te plaatsen. We duiken er direct in en zoeken uit wat er aan de hand is. Welke domeinnaam is er geregistreerd en gekoppeld aan Office 365?
Wilt u mij daarnaast in een privébericht uw klantnummer, het geregistreerde mailadres, de postcode en het huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Het is de juiste keuze om uw vraag hier te plaatsen. We duiken er direct in en zoeken uit wat er aan de hand is. Welke domeinnaam is er geregistreerd en gekoppeld aan Office 365?
Wilt u mij daarnaast in een privébericht uw klantnummer, het geregistreerde mailadres, de postcode en het huisnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.