Goedemorgen,
Ik wil graag de verhuistoken opvragen voor een klant van mij. Deze staat echter niet ingevuld op de plek waar deze zou moeten staan. Het gaat om pakket: abonnement nummer ****177. De .com domeinnaam. Zouden jullie het verhuistoken kunnen sturen naar het emailadres van de klant? Dan komt deze weer bij mij terecht. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet,
Edwin de Weerd
Hi Edwin De Weerd,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben direct voor u op zoek gegaan en zie inderdaad dat de verhuistoken niet zichtbaar is. Inmiddels heb ik de verhuistoken achterhaald en gemaild naar het e-mailadres waarop het domein peejaysdoughnuts.com geregistreerd staat. Laat u mij weten wanneer u de e-mail hebt ontvangen?
Het viel mij op dat u het abonnement ID openbaar hebt geplaatst. Wegens privacy gevoelige gegevens heb ik het voor u gecensureerd.
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben direct voor u op zoek gegaan en zie inderdaad dat de verhuistoken niet zichtbaar is. Inmiddels heb ik de verhuistoken achterhaald en gemaild naar het e-mailadres waarop het domein peejaysdoughnuts.com geregistreerd staat. Laat u mij weten wanneer u de e-mail hebt ontvangen?
Het viel mij op dat u het abonnement ID openbaar hebt geplaatst. Wegens privacy gevoelige gegevens heb ik het voor u gecensureerd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.