Bijgewerkt: mei 2021
Onze Kleinzakelijk Mobiel abonnementen hebben alle voordelen van de particuliere abonnementen die wij verkopen. Uiteraard is er wel verschil tussen particulier en zakelijk. Daarom hebben wij speciaal voor onze zakelijke klanten de Kleinzakelijke extra's aan deze abonnementen toegevoegd. In deze blog leggen we uit wat dit precies inhoudt en wat de voordelen voor u zijn.
Zakelijke Helpdesk
Onze Service Experts zitten 7 dagen per week 24/7 voor u klaar. Zij helpen u graag met vragen over uw factuur, product, storing of bestelling. U bereikt de Zakelijk Helpdesk via 0800-0403, via livechat, via Twitter, Facebook of natuurlijk hier op het forum. Een overzicht van alle contactmogelijkheden is terug te vinden op onze Service & Contactpagina.
Toestel Vervangservice
Voor u als ondernemer is bereikbaarheid natuurlijk van essentieel belang. Daarom wordt KleinZakelijk Mobiel standaard geleverd met Toestel Vervangservice. Dus in geval van schade, defect, verlies of diefstal bent u zo weer bereikbaar. Ook als u het toestel niet bij ons hebt aangeschaft. Binnen 4 uur gratis ontvangt u een vervangend toestel. Het defecte toestel wordt door de koerier meegenomen voor onderzoek en reparatie en . U kunt er altijd voor kiezen de reparatie niet te laten uitvoeren. Dan betaalt u alleen de onderzoekskosten (€30,- exclusief btw).
Business VoiceMail
Kunt u zelf even niet opnemen, omdat u bijvoorbeeld in een bespreking bent, dan wilt u natuurlijk nog steeds dat uw klant een professionele begroeting krijgt. KleinZakelijk Mobiel wordt standaard geleverd met Business Voicemail. Hierbij spreekt KPN een persoonlijke en professionele voicemailboodschap voor u in.
Factuur
Op uw factuur staan de Kleinzakelijk extra’s apart gespecificeerd. Hierdoor lijkt het misschien op een aanvullende optie waarvoor u apart betaalt. Dit is echter niet het geval. De Kleinzakelijke extras zijn een vast onderdeel van onze Kleinzakelijk mobiel abonnementen. Dit betekent dus ook dat de prijzen, die op de website vermeld staan, inclusief de Kleinzakelijke extra's zijn. Ondanks dat de extra's apart op de factuur vermeld staan is het dus ook niet mogelijk om de Kleinzakelijke extra's uit het abonnement te verwijderen. Dit kan alleen wanneer u het abonnement bijvoorbeeld gaat verlengen. Dan kan het omgezet worden naar een particulier abonnement waar de extra's niet bij zitten.
Interessant voor u:
- KPN Kleinzakelijk Mobiel: KPN Klantnummer na Telfort mobiel migratie
- KPN Kleinzakelijk Mobiel: Hoe check ik het actuele verbruik van mijn mobiele abonnement?
- KPN Kleinzakelijk: MijnKPN voor Kleinzakelijk: wat kan ik zelf regelen?