KPN EEN MKB

KPN EEN MKB mobiel: Wissel naar E-sim in MijnKPN Zakelijk

  • 13 July 2023
  • 0 reacties
  • 755 keer bekeken
KPN EEN MKB mobiel: Wissel naar E-sim in MijnKPN Zakelijk
Reputatie 7
Badge +6
  • KPN Community Manager
  • 2454 reacties

Vanaf 11-07-2023 is het voor KPN EEN MKB mobiel klanten mogelijk om de wissel naar een E-sim zelf te regelen. Voorheen moest dit via de KPN EEN servicedesk, maar het is nu mogelijk om zelf een E-sim aan te vragen en te downloaden via MijnKPN Zakelijk. Dit geldt voor zowel MijnKPN Zakelijk web als voor de MijnKPN Zakelijk app. 


Hoe wijzig ik van een fysieke sim naar een E-sim? 

Natuurlijk is het eerst zaak om de simkaartwissel aan te vragen. Dit doet u als volgt:

  1. Log in bij MijnKPN Zakelijk (web of app)
  2. Ga naar ‘Producten’ en zoek het betreffende mobiele nummer op*
  3. Kies voor ‘Simkaart vervangen’ (let op, dit kan alleen met de juiste rechten)
  4. Klik op ‘E-sim’ en check of jouw toestel geschikt is
  5. Rond de order af en je bent klaar

*In de MijnKPN Zakelijk ga je via het ‘Menu’ naar ‘Abonnementen’. Dan kies je voor ‘Mobiel’ en ga je naar het betreffende nummer
 

E-sim activeren

Als de E-sim besteld is dient deze nog wel geactiveerd te worden. Tot nu toe kon dit in MijnKPN Zakelijk via een QR-code. Nu is het ook mogelijk om de E-sim te downloaden vanuit deze omgeving. 

 

 

Tot slot is het goed om te weten dat een E-sim profiel op 1 toestel geactiveerd kan worden. Als je de E-sim op een nieuw/ander toestel wilt gebruiken moet er een nieuw E-sim aangevraagd worden. 
 



Interessant voor u:


0 reacties

Geen reactie

Reageer