Vraag

5G trekt dagbundel leeg

  • 13 February 2023
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedemorgen!

Sinds afgelopen zaterdag heb ik de iPhone 14 pro. Ik ben toen ook begonnen met het overzetten van data via de offline modus die aangegeven wordt tijdens het verhuizen van mijn gegevens. 
 

Dit nieuwe toestel kan dus ook 5G aan, hier had ik gisteren dus al heel de dag problemen mee en geen internet!

Vanochtend werd het mij duidelijker. Ik had gisteren het netwerk ingesteld op 4G en dan kan ik gewoon normaal internetten. Deze ochtend rond 5:35 heb ik mijn 5G aangezet en nog geen kwartier later kreeg ik een sms dat mijn dagbundel alweer op is 😳
Waarom kan ik niet van mijn (5G) dagbundel gebruikmaken zoals ik dat voorheen deed met 4G?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @Patrick Schaasberg , welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Goed om te horen dat de oorzaak al achterhaald is. Wat de dagbundel betreft, wist je ook dat je deze zelf ook gratis kan ophogen via de MijnKPN omgeving of per sms door NL2000 AAN  te sturen naar 1266.

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Op mijn oude toestel waren 136 video’s gedownload voor offline gebruik in de app YouTube Premium. Deze werden dus nog allemaal even gedownload. Hiervan heb ik er een hoop verwijderd die ik toch niet meer luister en daar ga ik later mee verder. Leuk dat 5G maar nu gaat wel sneller mijn dagbundel op. Gelukkig heb ik onbeperkt internet en hoef ik mij geen zorgen te maken zodra de service gewoon werkt zoals het hoort. Gisteren meer dan 14 uur, helaas overdag, zonder internet gezeten. Wat best jammer is want jullie bieden het aan maar konden het niet waar maken. 

Reageer