Vraag

Abbonement wordt niet verlengt, wachten nu 3 maanden.

  • 25 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Wij zijn nu meer dan 10 jaar trouwe klant bij KPN, elke twee jaar is het weer een drama om onze abonnementen te verlengen. Dit jaar een extreem moeilijke situatie voor KPN blijkbaar, want het lukt ze maar niet!

Wij zoeken nu toch echt een oplossing, ik ben nu 4 keer naar Groningen gereden, naar het business center. Dit is totaal 8 uur rijtijd, en ca. 6 uur aanwezig in de store. Totaal 14 uur, en nog is de verlenging niet gelukt.

Het probleem is als volgt: Wij zijn gevestigd in Duitsland, en zijn dus al jaren lang een buitenlandse klant.  Omdat wij in het buitenland gevestigd zijn, kunnen wij ook alleen bij de business store verlengen. De business store is niet telefonisch bereikbaar! Vandaar dat ik dus nu al 4 keer op en neer heb moeten rijden!

Nu hebben jullie een nieuw systeem voor buitenlandse klanten, en hier staan wij nu eindelijk in, alle gegevens staan er nu eindelijk correct in, echter wordt deze aanvraag niet afgehandeld. 

Toen ik voor de 4e keer bij de business store was is dit mij verteld, er is toen contact geweest met een medewerker van KPN die dit zou oplossen. Deze zou ons de zelfde dag terug bellen, maar dit is tot op heden niet gebeurd. Dit vindt ik echt slecht! 

Ik ben niet van plan, weer naar Groningen te rijden. Ik hoop nu dat iemand dit kan doorsturen naar de juiste persoon binnen KPN! Ons klantnummer heb ik ingevuld. 

Tevens zou het een aanrader zijn om de business stores gewoon telefonisch bereikbaar te maken, en niet met die call centers te werken, want die kunnen niks doen.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @vanlohuizenpalletsgmbh,

 

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

 

Bedankt voor het delen van dit verhaal en goed dat u ons hiervoor benadert! Ik kan mij goed voorstellen dat u niet tevreden bent over hoe het in het verleden is gegaan. Inmiddels heb ik contact gehad met mijn collega's van de KPN XL  winkel in Groningen. Van wat ik heb begrepen hebben zij contact met u opgenomen om de verlenging in orde te maken.

 

Ik vertrouw erop dat de toppers in Groningen u uitstekend verder zullen helpen. Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer