Ik wil mijn beltegoed terug: in één week 55 euro beltegoed 'verdwenen' zonder te bellen of sms'en. Hoe krijg ik dat terug? Ik vond het al vreemd dat mijn vorige beltegoed al zo snel op was, kocht nieuw beltegoed voor 30 euro deze week (dan had ik lekker wat reserve) en ik krijg net een smsje van KPN dat ik op nul sta, is nog nooit gebeurd. Wat moet ik doen of hoe voorkomt KPN dat dit nog eens gebeurt. Ik koop geen nieuwe meer, veel te duur op deze manier. Of is dit een soort chantage-actie van KPN om mensen te dwingen een abonnement te nemen,
Heel graag zou ik hier antwoord op hebben, want dit is wel een hele slimme manier van KPN om snel geld te verdienen, het bestelen van je klanten.
Marjolein Bindels
Goedemiddag Marjolein, welkom op het KPN Zakelijk Forum.
Dat klinkt inderdaad gek! Wij proberen je zeker niet te bestelen. Ik ga graag voor je uitzoeken waar je beltegoed naartoe verdwijnt. Heb je voor mij in een privébericht je 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Dat klinkt inderdaad gek! Wij proberen je zeker niet te bestelen. Ik ga graag voor je uitzoeken waar je beltegoed naartoe verdwijnt. Heb je voor mij in een privébericht je 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.