Ls,
Zonder in te gaan op de details: de service van de KPN is van een dusdanig niveau, dat het beter voor ons bedrijf en voor de KPN om accuut met elkaar te stoppen. Helaas behandelen alle medewerkers deze wens met het voorstel om in allerlei protocollen te verzanden. Dit terwijl de oorzaak aantoonbaar aan de zijde van de KPN ligt. Is er nou echt niemand binnen de KPN met een 'hands-on' mentaliteit om gewoon zaken direct op te lossen? Heel erg jammer dit.
Dag Niels,
Dit is niet het gevoel dat KPN u wil geven en de manier waarop KPN service wil verlenen. Heel erg vervelend dat het in uw geval verre van ideaal is verlopen. Ik help u graag!
Kunt u aangeven wat precies het probleem is, wat niet opgelost wordt? Kunt u aangeven of het hierbij om een mobiel- of vaste telefonieabonnement gaat?
U mag dit ook in een privébericht toelichten als dat uw voorkeur heeft. U mag dan ook direct uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en mobiel telefoonnummer meesturen.
Ik hoor heel graag uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Burhan
Dit is niet het gevoel dat KPN u wil geven en de manier waarop KPN service wil verlenen. Heel erg vervelend dat het in uw geval verre van ideaal is verlopen. Ik help u graag!
Kunt u aangeven wat precies het probleem is, wat niet opgelost wordt? Kunt u aangeven of het hierbij om een mobiel- of vaste telefonieabonnement gaat?
U mag dit ook in een privébericht toelichten als dat uw voorkeur heeft. U mag dan ook direct uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en mobiel telefoonnummer meesturen.
Ik hoor heel graag uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Burhan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.