Na de migratie van Telfort naar KPN merk ik dat ik langere tijd buiten mijn prive of zakelijk wifi netwerk ben dat mijn mobiele data niet werkt. Na het volledig uitschakelen en opnieuw opstarten van mijn telefoon rollen de berichten weer binnen. Dit had ik voorheen met mijn Telfort abonnement nooit!
Alleen “mobiele data” uitschakelen en weer inschakelen biedt geen oplossing. Ik moet mijn telefoon echt volledig herstarten. Erg onpraktisch als je bijvoorbeeld even snel je mobiel parkeren app wilt gebruiken.
Ik heb een iPhone XS.
Dagelijks probleem mobiele data na migratie van Telfort naar KPN
Hi
Welkom op het zakelijk KPN forum!
Als ik het goed begrijp ervaar je na de migratie van Telfort naar KPN, problemen met het netwerk. Je moet meerdere keren per dag je mobiel uitschakelen en vervolgens weer inschakelen voor een goed werkende verbinding. Dat is niet de manier waarop het hoort te gaan. Ik wil je graag helpen met het oplossen van dit probleem en ik denk dat het met een nieuwe simkaart wordt opgelost.
Om het je verder te helpen heb ik nog wel enkele gegevens van je nodig. Wil je mij een privé bericht sturen met je postcode + huisnummer, bedrijfsnaam, en ter verificatie je klantnummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.