Vraag

e-sim in Mijnkpn niet werkend te krijgen

  • 16 September 2022
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Hoi,

Het lukt mij niet om e-sim werkbaar te krijgen. In de mijnkpn app wordt mijn zakelijke 06-nr van KPN niet herkend. Doe ik wellicht iets fout


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Sander Jordans 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat balen dat het niet lukt om de E-sim werkend te krijgen. Ik zie dat je het klantnummer van jouw Internet en TV pakket in het forumprofiel hebt ingevuld. Daarmee heb ik het mobiele abonnement nog niet kunnen vinden. Natuurlijk help ik wel graag om dit op te lossen. 

Aangezien je schrijft dat het nummer niet herkend wordt in MijnKPN vermoed ik dat jouw nummer onder een KPN EEN of grootzakelijk account valt. Voor dit soort abonnementen hebben we MijnKPN Zakelijk. Dat is een andere omgeving dan de MijnKPN omgeving die je bijvoorbeeld ook voor Internet en TV gebruikt. 

Als je het mobiele nummer in je forumprofiel invult kijk ik dit voor je na. Ik moet alleen wel melden dat ik vandaag tot 16.30 uur aanwezig ben en daarna maandagochtend vanaf 09.30 uur pas weer. 

Done!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hey Sander, 

Je was nog net op tijd haha! 
Ik heb gekeken en ik zie dat het nummer onderdeel is van een KPN EEN pakket. Dit betekent dus dat dit nummer gekoppeld is aan een MijnKPN Zakelijk omgeving en dat je daar dus ook terecht kunt voor het installeren en activeren van de E-sim. 

Aan de hand van het nummer heb ik het bedrijfsaccount waar het nummer onder hangt niet kunnen vinden. Mocht je hulp nodig hebben met het inloggen in MijnKPN Zakelijk of hoe het daar precies werkt adviseer ik je om te bellen met de KPN EEN servicedesk via 0800-0403 (spreek KPN EEN Mobiel in en je wordt doorgezet naar mijn collega's). 

Mijn excuses dat ik je niet direct kon helpen! Fijn weekend

Reageer