Vraag

Hoe kom ik er achter waar ik voor betaal?

  • 9 January 2024
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Wij betalen aan KPN een bedrag waarvan we niet weten waar het voor is. 

het betreft hoogst waarschijnlijk een mobiel abonnement omdat er mobiele afschrijving bij staat. Doordat we niet weten welk mobiel nummer erbij hoort kunnen we geen mijn kpn account aanmaken. We hebben wel een klantnummer maar zien op de site nergens de mogelijkheid om met dat nummer in te loggen. 

Hoe komen we erachter waar we voor betalen? of hoe krijg ik de juiste medewerker van KPN aan de lijn om in deze kwestie te duiken?

Alvast bedankt 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Tatenhove welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kijk graag even mee. Kun je het bedrag delen waar het over gaat? En voeg dan ook even je klantnummer toe aan je forum-profiel? Dan zoek ik het account erbij. 

Het gaat om €48,46. Ons klantnummer had ik al ingevuld in ons profiel

Dank voor uw reactie.

Reputatie 5
Badge +5

Het klantnummer staat op naam van R. Veenstra. Bij het account staat geen e-mail geregistreerd, aangezien de facturen per mail worden verstuurd,  komen die daardoor dus niet binnen. Het betreft een particulier abonnement, voor verdere vragen hierover kun je contact opnemen met 0800-0402. 

Hartelijk dank voor uw antwoordt. Wij zijn hier erg mee geholpen. 

Wij hebben inmiddels het abonnement stop kunnen zetten via het genoemde telefoonnummer.

 

Wij betaalde het abonnement voor de heer Veenstra omdat hij diensten deed voor ons bedrijf. 

Echter is de beste man reeds op 20 november 2016 overleden. Kort daarna is ook zijn vrouw overleden en derhalve is het abonnement nooit stop gezet.

Wij hebben de dame aan de telefoon gevraag of er wellicht een coulance regeling is voor ruim 6 jaar betalingen aan een inactief abonnement (Uiteraard ook slordig van onze kant). Zij verwees mij daarbij terug naar het forum om te achterhalen of dit eventueel mogelijk was. Wellicht heeft u hier een antwoordt op of kunt u mij aangeven welke stappen nu te volgen?

 

Wederom alvast bedankt

Reputatie 5
Badge +5

Mijn advies is om een klacht in te dienen via onze site:  https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm Een klachtbehandelaar zijn de situatie dan beoordelen en contact opnemen. 

Reageer