Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen op zakelijk account

  • 26 March 2023
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Beste,

Ik heb meerdere zakelijke KPN producten afgenomen de afgelopen jaren. In Januari is mijn internet + TV abbo gestopt. In Februari heb ik het account laten verwijderen. Ik heb nog 2 mobiele abbo’s lopen bij KNP zakelijk (op hetzelfde email adres als het account dat is verwijderd). Nu kan ik niet meer inloggen. Ik wil graag een van die mobiele abbo’s vernieuwen maar dat kan niet omdat ik niet meer inloggen in mijn account (in beiden mobiele abbo accounts niet).

Het klantnummer van een van mijn KN mobiele account is 40104667731. Mijn email adres: koentak@yahoo.com

Kunt u mij toegang geven tot het account waar mijn mobiele abbo’s op staan?

Bvd voor uw hulp,
Koen van der Veer

 

 

icon

Beste antwoord door Rick S. 27 March 2023, 10:37

Bekijk origineel

4 reacties

Hi Rick,

Ok dank voor je hulp. Zal ik doen.

Gr. Koen

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Koen, 

Goed om te lezen dat je een nieuwe KPN ID hebt aangemaakt! 
Jammer genoeg kunnen wij abonnementen niet aan een KPN ID koppelen voor jou. Dat kan jij alleen zelf. Als deze simkaart in een Mifi router zit snap ik dat het lastig is. Ik adviseer je dan om de simkaart, om de koppeling te kunnen maken, even in een mobiel toestel te doen. 

Beste @Rick S.,

Bedankt voor uw antwoord. Het is gelukt een nieuwe KPN ID te maken. Ik kan alleen mijn mobiele abbo met nummer 0658934657 niet koppelen omdat ik die sim kaart gebruik in een mifi router zit en daar dus geen SMS op kan ontvangen om deze te koppelen. Kunt u de simkaart koppelen aan mijn KPN ID aub? De simkaart heeft bestelnummer S3161127-2848109.

Bvd, Koen

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @koenvanderveer

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik zie in het systeem inderdaad dat er geen actieve KPN ID meer is. Het is dus eigenlijk zaak om een nieuwe KPN ID aan te maken, zodat je vervolgens de abonnementen kunt koppelen. Dat kan je dus helemaal zelf regelen. 

Natuurlijk helpen we je graag met het verlengen van het abonnement. Als je dat wilt kun je het beste even een privé bericht sturen en dan gaan we aan de slag. 
 

Reageer