Hi, ik ben weer in het buitenland en heb geen internet. Na mijn vorige bericht van juni alle standaardzaken gedaan (uitzetten, portalmmm.nl etc) al geprobeerd, maar niets helpt.
Kunnen jullie het nakijken? Dank alvast,
Goedenavond, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
In het buitenland bent u te gast bent op het netwerk van een lokale provider. Het kan heel goed zijn dat er op uw locatie minder goed bereik is.
Heeft nooit bereik in het buitenland? Of alleen op bepaalde plekken?
Automatisch wordt er een voorkeursnetwerk geselecteerd. Wat u kunt proberen is handmatig een andere netwerk selecteren om te zien of dat beter bereik heeft.
In het buitenland bent u te gast bent op het netwerk van een lokale provider. Het kan heel goed zijn dat er op uw locatie minder goed bereik is.
Heeft nooit bereik in het buitenland? Of alleen op bepaalde plekken?
Automatisch wordt er een voorkeursnetwerk geselecteerd. Wat u kunt proberen is handmatig een andere netwerk selecteren om te zien of dat beter bereik heeft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.