Hallo, ik heb een iPhone 8, in bezit sinds januari 2018 en gekregen van mijn werkgever, die het volgende probleem heeft:
vaak worden telefoongesprekken verbroken, mensen die mij bellen krijgen vaak mijn voicemail, terwijl ik niet aan het belle ben.
iPhone is al gereset en heeft de laatste updates.
Simkaarten van T-Mobile, Kpn, Vodafone geven dezelfde problemen.
Ik heb geen mobiel abonnement van Kpn.
Bij wie van Kpn moet ik zijn om dit toestel aan te melden voor reparatie/garantie?
Hi @Zelus ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Het kan meerdere oorzaken hebben waardoor gesprekken worden verbroken of gesprekken rechtstreeks naar de voicemail gaan. Vaak kan het aan de dekking in een bepaalde regio liggen waardoor u slecht bereikbaar bent. Zijn er meer collega's die hetzelfde probleem ervaren?
Als u het aankoopbewijs van de iPhone 8 hebt kunt in een willekeurig KPN winkel terecht voor reparatie/garantie.
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Het kan meerdere oorzaken hebben waardoor gesprekken worden verbroken of gesprekken rechtstreeks naar de voicemail gaan. Vaak kan het aan de dekking in een bepaalde regio liggen waardoor u slecht bereikbaar bent. Zijn er meer collega's die hetzelfde probleem ervaren?
Als u het aankoopbewijs van de iPhone 8 hebt kunt in een willekeurig KPN winkel terecht voor reparatie/garantie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.