KPN Compleet

  • 28 September 2017
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Nu enige tijd geleden KPN Compleet aangevraagd, echter blijkt op MijnKPN dat de aanvraag nog steeds in behandeling is. De verstreken tijd is nu langer als 7 dagen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kan je opnieuw een poging doen voor de aanvraag? Dit lost het probleem 9 van de 10x op.
Reputatie 7
Badge +6
Vervelend om te horen dat het niet is gelukt. Kan je een poging wagen om de aanvraag opnieuw in te dienen via de volgende pagina:
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive?icid=p=kpn-compleet:krijg-meer:cm:c=compleet

Stel dat dit het probleem niet verhelpt moet een KPN medewerker meekijken, wil je het ons laten weten als het via de bovenstaande link gelukt is?
Nee, die optie heb ik niet. bij MijnKPN staat dat de aanvraag in behandeling is en ik kan er verder niks mee doen.

Reageer