2017 inlog gegevens voor mijn zakelijke 06 nummer .. 2017 0vergenomen door KPN.
nu zit ik in het buitenland, Denenmarken .. en opeens een sms je .. 50% verbruik van mijn data tegoed..
A - hebben we die zakelijk niet .. Dus wil ik inloggen in mijn KPN App .. is mijn nummer nog niet gevalideerd ..
wat is dit voor geouwehoer
gr
Roger
Dag @Roger Flohr , welkom op het Zakelijk KPN Forum 🙂
Lastig dat u nu geen werkend account hebt. Bent u zelf de contractant van het abonnement? Ik help u graag om uw account te activeren zodat u uw gegevens kunt inzien. Hebt u al eerder een registratie voor MijnKPN gehad of hebt u kort geleden aangemeld?
Lastig dat u nu geen werkend account hebt. Bent u zelf de contractant van het abonnement? Ik help u graag om uw account te activeren zodat u uw gegevens kunt inzien. Hebt u al eerder een registratie voor MijnKPN gehad of hebt u kort geleden aangemeld?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.