Vraag

Mobiele abonnementen verkeerd verlengd

  • 16 januari 2020
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Afgelopen week hebben we kpn gebeld om een aantal contract om te zetten naar hussel 10 gb MAAND abbonnementen. We hadden al een aantal nieuwe abbonementen (hussel 10 GB maand en wilde de laatste 8 ook omzetten naar hetzelfde abbonnement)

Het telefoongesprek begon soepel. Na verloop van tijd waren ze verlengd en bleken ze voor 2 jaar verlengd. Direct wilde we dit rechtzetten. Vervolgens zijn in 2 uur tijd doorgezet naar vier verschillende medewerkers. Alle konden niks voor ons betekenen. (oh…. ik kan maar 3 abbonnementen tegelijk omzetten, ik ga u doorzetten...) 

Vervolgens sloeg de klok half 6 en plots werd de verbinding verbroken….

 

Zou een forumbeheerder misschien de uitkomst bieden en deze verschrikkelijke ervaring kunnen verbeteren.

 

Groet,

Rene en Vincent


7 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Goedendag @Vincent123,  welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Excuses voor de late reactie, op een of andere manier is uw topic vorige week aan onze aandacht ontschoten.

Ik kijk graag voor u wat op dit moment de precieze status van de verlening is. U geeft aan dat de abonnementen met 2 jaar verlengd zijn, en dat dit niet de bedoeling was. Wat was in dit geval wel de wenselijke situatie? Was het de bedoeling dat de abonnementen met 1 jaar zouden worden verlengd, of dat deze maandelijks opzegbaar moeten zijn?

Kunt u ook in uw forum profiel het klantnummer van de mobiele abonnementen invullen en het mij laten weten wanneer u dit gedaan heeft? Dan pak ik uw gegevens er direct bij.

Het was de bedoeling om allemaal om te zetten naar Hussel Onbeperkt bellen + 10 gb data met opzegging per maand.

 

Ik heb het klantnummer en betalingovereenkomst in mijn profiel geplaatst.

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb direct voor u gekeken maar met het ingevulde klantnummer kan ik nog geen klantaccount terugvinden. Heeft u het klantnummer ingevuld welke ook op de factuur vermeld staat?

U kunt eventueel ook 1 van de betreffende 06 nummers als klantnummer invullen zodat ik de gegevens erbij kan pakken.

Hi Matthew,

 

Ik heb een 06nummer binnen het contract bij klantnummer neergezet.

 

Groet,

 

Vincent en Rene

Reputatie 2
Badge +2

Beste Vincent,

 

Ik heb het klantaccount gevonden en zie dat de orders nog binnen de annuleringstermijn vallen. Wat ik wil voorstellen is de orders te annuleren en na het doen van een nieuw aanbod nogmaals in te voeren.

 

Als u hiervan gebruik wilt maken kunt u in een privébericht naar mij ter verificatie de volgende gegevens sturen:

Bedrijfsnaam incl. kvk.

Postcode+Huisnummer

Geboortedatum

Laatste 3 cijfers IBAN rekeningnummer

Klantnummer zoals vermeld op factuur

Hi Matthew, 

 

Het bericht is verstuurd. Het is wel de bedoeling ze gelijk goed om te zetten. Dan hoeven niet weer die verschrikkelijke mangel van burocratie in bij jullie.

Hi Matthew,

Ik heb weer gereageerd op je prive bericht.

Groet,

Vincent en René

Reageer