Door omstandigheden is de officiële aanvraag per 3 juli ingediend op op 15 augustus pas door KPN in behandeling genomen.
Vandaag heeft er iemand van KPN hierover gebeld en ik vraag me af of wat mij verteld wordt ook echt waar is... Ze belde me om te vragen of ik wist dat wij een afkoopsom van rond de € 800 moet gaan betalen voor dit abonnement. Ik ging hier niet mee akkoord omdat het € 10,00 per maand zou zijn, maar volgens mevrouw was dit een speciale actie in mei omdat KPN toen in de overgang van systemen zat en dit tijdelijk een gemakkelijke oplossing was. Toen ik mevrouw vertelde dat ik deze gegevens al in maart 2017 van de website heb gehaald was ze even verbaasd en werd dit verhaal direct gewijzigd dat de actie tot en met eind mei liep.
Omdat de officiële aanvraag per 3 juli is ingediend gelden de voorwaarden die nu gelden. Ik heb haar uitgelegd dat het belachelijk is dat - voordat ik ergens een aanvraag voor moet indienen - ik eerst weer de website moet uitpluizen of er toevallig voorwaarden gewijzigd zijn!?. Volgens mevrouw had ik dat idd moeten doen en schijn je bij alle aanvragen bij KPN de actuele voorwaarden te moeten opzoeken. Op de vraag waarom ik niet ben geïnformeerd over de voorwaarden werd me verteld dat KPN niet iedereen een mail kan gaan sturen..... echt schandalig deze reactie!
Maar er volgt meer... tot mijn grote verbazing is de regeling van contractovername dat wij als bedrijf het abonnement over de gehele periode moeten afbetalen als afkoopsom en dat collega zelf een privé abonnement afsluiten waarvoor ze ook maandelijks moet betalen!?. Dus het contract moet dus dubbel aan KPN worden betaald!? Dat KPN een afkoopsom doorberekend kan ik me voorstellen maar dit?. Dit voelt zo niet goed....
Ik weet niet waar KPN mee bezig is, maar ik weet wel dat als dit het nieuwe beleid van KPN is en zij zo met haar klanten om gaat, wij de huidige 20 lopende abonnementen niet meer bij KPN gaan verlengen en met deze en de aanstaande nieuwe abonnementen stappen over naar een andere provider.
Heeft iemand hier eerder mee te maken gehad? We hebben geen enkel probleem met € 10 euro per maand als afkoopsom maar dat wij de € 800,- moeten betalen en collega haar privé abonnement gaat ons echt te ver...
Alvast bedankt.
Sonja
Beste antwoord door Lindsay
Bekijk origineel