Mijn nummer zou gisteren geporteerd worden van een consumenten Youfone abonnement naar een KPN zakelijk abonnement maar dit is niet gebeurd wegens een storing. Ik heb inmiddels al 30 uur geen bereik en vraag mij af wanneer er een oplossing komt. De KPN medewerkers die ik tot nu toe heb benaderd via chat of forum blijven mij maar doorsturen naar iets / iemand anders of naar telefoonnummers die ik niet kan bellen omdat ik geen netwerk / bereik heb. Ik hoop dat u mij spoedig kunt helpen. De service die ik tot op heden ervaar is zeer frustrerend.
Groeten,
Linda
Beste antwoord door portering
Goedemorgen,
Ik weet niet wat er is gedaan maar ik heb eindelijk weer bereik. Gisteravond nog vele malen geprobeerd mijn telefoon uit en aan te zetten wat niet heeft geholpen maar vanochtend werkte dit eindelijk wel en is mijn nummer weer bereikbaar :)
Bedankt.
Groeten,
Linda
Bekijk origineel
Ik weet niet wat er is gedaan maar ik heb eindelijk weer bereik. Gisteravond nog vele malen geprobeerd mijn telefoon uit en aan te zetten wat niet heeft geholpen maar vanochtend werkte dit eindelijk wel en is mijn nummer weer bereikbaar :)
Bedankt.
Groeten,
Linda