Ik ontvang een mail als bevestiging van een of meerdere wijzigingen van uw privacy-instellingen van KPN zijn verwerkt.
Totaal geen verwijzing waar dit betrekking op heeft en/of wat er gewijzigd is.
Als bedrijf beheer ik meerdere mobiele aansluitingen en ben in het proces van het overnemen van nummers van andere providers en het opzeggen van niet meer in gebruik zijnde nummers plus het overzetten van nummers naar andere providers.
Is het dan zo moeilijk om een verwijzing te doen waar deze wijziging betrekking op heeft?
Hallo @Snuitje , welkom op het zakelijke forum van KPN! 🙂
Ontzettend bedankt voor uw feedback, ik wil daar graag mee aan de slag. Hebt u de mogelijkheid om de e-mail door te sturen? Ik geef u hiervoor mijn e-mailadres in een privébericht.
Ontzettend bedankt voor uw feedback, ik wil daar graag mee aan de slag. Hebt u de mogelijkheid om de e-mail door te sturen? Ik geef u hiervoor mijn e-mailadres in een privébericht.
De e-mail heb ik ontvangen @Snuitje , bedankt!
Ik maak uw signaal bekend in de organisatie, hopelijk kunnen we hier iets aan verbeteren.
Als ik een terugkoppeling heb ontvangen, deel ik deze uiteraard met jullie 🙂
Ik maak uw signaal bekend in de organisatie, hopelijk kunnen we hier iets aan verbeteren.
Als ik een terugkoppeling heb ontvangen, deel ik deze uiteraard met jullie 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.