Beantwoord

Privé abonnement omzetten naar zakelijk

  • 6 April 2021
  • 3 reacties
  • 248 keer bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn privé abonnement omzetten naar een zakelijk abonnement. Ik heb rondgekeken op de website en forum maar weet niet zo goed hoe ik dit zelf kan doen. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Rashid 6 April 2021, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Robert123,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Als ik het goed begrijp wens je jouw mobiel abonnement om te zetten van privé naar zakelijk. Op de pagina contractovername kun je het online formulier invullen en gemakkelijk een verzoek indienen. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust :slight_smile: .

Ik heb een privé abonnement voor 2 toestellen die zakelijk worden gebruikt (wordt ook op de zaak in rekening gebracht). Hoe zet ik dit om naar een echt zakelijk abonnementen?

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Harald van Driel,
 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Goed dat je hier aan de belt trekt. Ik heb het klantnummer dat je in het forumprofiel hebt ingevuld opgezocht en zie dat daar 1 telefoonnummer onder hangt. Dit is nu een particulier abonnement geregistreerd op jouw naam. Voor dit telefoonnummer staat er ook een nieuw (particulier) contract klaar dat per 20-06 actief wordt. Als we dit abonnement om willen zetten naar een zakelijk abonnement moeten we eerst kijken of we de verlenging naar het nieuwe contract kunnen terugdraaien (aangezien de verlengingsorder wel al afgerond is). Vervolgens moet het abonnement middels een contract overname op de bedrijfsgegevens geregistreerd worden. Het is namelijk niet mogelijk om een zakelijk abonnement te hebben op privégegevens. 

Daarnaast schrijf je in het privébericht dat het om 2 mobiele telefoonnummers en ook het Internet en TV abonnement gaat. Wil je mij een privébericht sturen met het andere mobiele telefoonnummer + het bijbehorende klantnummer en het klantnummer van het Internet en TV pakket?

Reageer