Vraag

Slechte bereikbaarheid

  • 12 August 2022
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Hallo,

Ik heb via mijn werkgever (Pon Power B.V.) een zakelijke mobiele telefoon met een KPN abbonement. Nu werk ik steeds vaker vanuit thuis en is de bereikbaarheid zeer slecht. Ben door andere niet te bereiken (telefoon gaat zelfs niet over)en kan zelf ook vaak niet bellen (vind geen netwerk)  Ook bellen via WIFI gaat niet goed. Zou hier door KPN niet iets aan gedaan kunnen worden?

Mijn thuisadres is Castelostraat 17

5811 AP Castenray

mob. nr. 06-10138363

e-mail denny.wismans@pon-cat.com

Met vriendelijke groet,

Denny Wismans

 

 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Denny Wismans, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik zie inderdaad dat de dekking op jouw adres niet optimaal is. Hiervoor kan de contractant(je werkgever) eventueel melding maken. Er zal dan worden gekeken of er mogelijkheden zijn om de dekking te verbeteren. 

Op je adres kom ik geen KPN internet abonnement tegen. Dus met het bellen via Wifi kan ik je niet helpen. Mocht je wel internet hebben van KPN, zet dan even je klantnummer in je forumprofiel. Je kunt de gegevens die je nu gestuurd heb ook beter in je profiel zetten, dan zijn ze afgeschermd. 

 

Hoi Mark,

 

Dank voor je bericht. Ik ga dit voorleggen bij onze ICT afdeling. Kijken of zij een melding kunnen maken bij KPN om de bereikbaarheid te verbeteren. Mijn internet (prive) loopt via ziggo. Heb telefoon op WIFI bellen staan, maar dit gaat ook niet echt lekker.

 

Reageer