Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineelVeiligheidscode voor KPN Veilig app
Ik heb na reparatie een nieuwe mtf gekregen. Nu wil ik de KPN Veilig app installeren maar kan geen code invoeren c.q ik kan niet vinden hoe deze te resetten. Ik kan dus de data op de mtf niet beschermen.
Hi Herman,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Goed om te lezen dat u een nieuw mobiel toestel hebt ontvangen. Hebt u de KPN veilig ook aangevraagd? Zodra het is aangevraagd ontvangt u een e-mail met gegevens waarmee u de installatie kan voltooien. Wilt u mij uw mobiele telefoonnummer sturen in een privé bericht?
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Goed om te lezen dat u een nieuw mobiel toestel hebt ontvangen. Hebt u de KPN veilig ook aangevraagd? Zodra het is aangevraagd ontvangt u een e-mail met gegevens waarmee u de installatie kan voltooien. Wilt u mij uw mobiele telefoonnummer sturen in een privé bericht?
Hi Herman,
Ik ben erg benieuwd of alles inmiddels is gelukt. Mocht u nog mijn hulp nodig hebben, laat het me weten. Ik help u nog steeds graag! 🙂
Ik ben erg benieuwd of alles inmiddels is gelukt. Mocht u nog mijn hulp nodig hebben, laat het me weten. Ik help u nog steeds graag! 🙂
Het is nog niet gelukt. Ik heb een e-mail gestuurd aan 'Zakelijk KPN Forum' op do 8-6-2017 20:13 en niets meer gehoord.
Hoi Herman, dat mailadres wordt niet actief gelezen. Kan je de inhoud van de mail hier delen?
Indien het prive is kan je het ook via een privébericht naar Rashid sturen:
http://k.pn/ypSRvf
Indien het prive is kan je het ook via een privébericht naar Rashid sturen:
http://k.pn/ypSRvf
Hi Herman,
Ik heb direct een controle gedaan op de mailbox, maar wij hebben op 08-06-2017 geen mail van u ontvangen.
Wat is het specifieke mailadres waar u het naar toe gestuurd heeft?
U kunt ons in ieder geval bereiken via zakelijkforum@kpn.com ;)
Natuurlijk kunt u mij (of Rashid) nog steeds een privébericht sturen met uw mobiele telefoonnummer.
Daarnaast ontvang ik ook graag uw postcode en huisnummer, uw klantnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van de IBAN?
Ik heb direct een controle gedaan op de mailbox, maar wij hebben op 08-06-2017 geen mail van u ontvangen.
Wat is het specifieke mailadres waar u het naar toe gestuurd heeft?
U kunt ons in ieder geval bereiken via zakelijkforum@kpn.com ;)
Natuurlijk kunt u mij (of Rashid) nog steeds een privébericht sturen met uw mobiele telefoonnummer.
Daarnaast ontvang ik ook graag uw postcode en huisnummer, uw klantnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van de IBAN?
Goedemiddag,
Natuurlijk hebben wij deze zaak in onze privé berichten verder opgepakt en heeft u inmiddels een nieuwe code ontvangen om het Mobiel Internetveiligheidspakket te installeren.
Om in het openbaar ook even antwoord te geven op de vraag 'hoe kan ik het internetveiligheidspakket op mijn nieuwe toestel installeren?' plaats ik deze post.
Wanneer u een nieuw mobiel toestel heeft kan KPN een nieuwe licentie voor het Mobiel Internetveiligheidspakket activeren. Deze kunt u installeren op het nieuwe toestel. Het veiligheidspakket van het oude toestel sluiten wij dan natuurlijk ook af, zodat men niet dubbel betaald.
Natuurlijk hebben wij deze zaak in onze privé berichten verder opgepakt en heeft u inmiddels een nieuwe code ontvangen om het Mobiel Internetveiligheidspakket te installeren.
Om in het openbaar ook even antwoord te geven op de vraag 'hoe kan ik het internetveiligheidspakket op mijn nieuwe toestel installeren?' plaats ik deze post.
Wanneer u een nieuw mobiel toestel heeft kan KPN een nieuwe licentie voor het Mobiel Internetveiligheidspakket activeren. Deze kunt u installeren op het nieuwe toestel. Het veiligheidspakket van het oude toestel sluiten wij dan natuurlijk ook af, zodat men niet dubbel betaald.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.