Ben inmiddels 4x gebeld door KPN over contract verlenging. 3x ongelegen.
Waarom doen jullie dat alleen telefonisch ? Medewerker mag geen mail sturen, klant moet blijkbaar alle details onthouden ( van 5 abo's ) en dan telefonisch beslissen. Graag een uitleg, krijg er nu een vreemde indruk van en overweeg alles maar op te zeggen.
Hi @qaz ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik kan mij goed voorstellen dat u het zat bent om (ongelegen) gebeld te worden. Wanneer mijn collega's u bellen hebben zij zeker wel de mogelijkheid om te mailen. Mijn excuses als zij opdringerig of dwingend overkwamen! Het zou jammer zijn als u alles zou opzeggen.
Mocht u vragen nog hebben, stel ze gerust. Ik help u graag 🙂 .
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik kan mij goed voorstellen dat u het zat bent om (ongelegen) gebeld te worden. Wanneer mijn collega's u bellen hebben zij zeker wel de mogelijkheid om te mailen. Mijn excuses als zij opdringerig of dwingend overkwamen! Het zou jammer zijn als u alles zou opzeggen.
Mocht u vragen nog hebben, stel ze gerust. Ik help u graag 🙂 .
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.