Verpest door kpn met onduidelijkheid
verleng je contrackt krijg korting zolang je contrackt loopt en dan bedoelen ze de oude en niet het verlengde contrackt. Laatste keer dat ik een produckt bij KPN neem. ben erg teleurgesteld in deze manier van zaken doen. voel mij verneukt.
Goedemiddag KPeN,
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Uit uw bewoordingen wordt het mij duidelijk dat u niet blij bent met een contractverlenging die u is aangeboden. Dat vind ik erg jammer om te lezen.
Klopt het dat u korting verwachtte op de nieuwe contracttermijn. Maar dat de korting alleen wordt berekend over de periode dat het oude contract nog loopt?
En gaat het om het verlengen van een zakelijk vast bellen & internet abonnement of een mobiel abonnement?
P.S. In verband met onze huisregels heb ik de titel van de topic even aangepast. 🙂
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Uit uw bewoordingen wordt het mij duidelijk dat u niet blij bent met een contractverlenging die u is aangeboden. Dat vind ik erg jammer om te lezen.
Klopt het dat u korting verwachtte op de nieuwe contracttermijn. Maar dat de korting alleen wordt berekend over de periode dat het oude contract nog loopt?
En gaat het om het verlengen van een zakelijk vast bellen & internet abonnement of een mobiel abonnement?
P.S. In verband met onze huisregels heb ik de titel van de topic even aangepast. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.