Vraag

Wifi Fon mobiel werk nog steeds niet

  • 3 januari 2019
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Goedemiddag Kpn,

ik heb een zakelijk abbo via mijn werkgever.
Nu ben ik het wachtwoord voor mijn FON vergeten.
Uiteraard heb ik eerst het forum goed doorgelopen op zoek naar een antwoord.
Helaas werkt het resetten van mijn FON wachtwoord nog steeds via niet sms 1266. Dit geldt ook voor mijn collega's.
De melding is dat jullie de aanvraag niet kunnen verwerken.
OM vor voorkomen dat ik u voor elke collega een prive bericht moet sturen ben ik benieuwd of er ook een handigere oplossing is die ik en mijn collega's eigenhandig toe kunnen passen?

Bovendien zie ik dat de KPN app al een tijdje uit de lucht is gehaald.
Wanneer komt daar iets plaatsvervangends voor terug?
Bij voorbaat dank.

ps: ik heb mijn mobiele nummer in de pofiel gegevens geplaatst.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @dikkedikkie ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat naar om te lezen dat u het wachtwoord kwijt bent. Ik heb op uw telefoonnummer gezocht en ik zie dat het valt onder een Grootzakelijk account. Dit betekent dat het abonnement zelf voor mij is afgeschermd.

Dat maakt het een stuk lastiger voor mij. Nu ben ik allereerst benieuwd naar de gebruikersnaam die u hiervoor gebruikt.
Deze kunt u in een privébericht sturen, zodat ik daarmee verder op onderzoek kan. En wilt u mij daar ook direct de bedrijfsnaam en postcode + huisnummer van uw werkgver bijvoegen?
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @dikkedikkie ,

Bedankt voor uw privébericht!
Er zijn verschillende mogelijkheden voor het gebruik van hotspots. Ik moest daarom eerst uitzoeken waar jullie precies gebruik van maken. Dat is nu helder. Om het wachtwoord van u en uw collega's te resetten adviseer ik u om hiervoor een mail te sturen naar de servicedesk. U gebruikt hiervoor het mailadres servicedesk@kpnhotspots.com. Ik heb zelf namelijk niet de mogelijkheid om dit wachtwoord te wijzigen. Laat u het nog even weten als het gelukt is?

Reageer