Beantwoord

wijzigingen EU gebruik

  • 15 juni 2017
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb een Zakelijk Mobiel Onbeperkt abonnement, de nieuwe voorwaarden ook voor mij? En geldt dit alleen voor de hoofdSIM of ook voor de andere gebruikers in de groepsSIM? Kan ik mijn abonnement ook tijdelijk 'ophogen' ivm tijdelijk extra dataverbruik?
icon

Beste antwoord door Tim 15 juni 2017, 19:22

Goedenavond @DEBBlE, welkom op het zakelijke forum van KPN! :)

Dat is een goede vraag! De nieuwe voorwaarden voor EU gebruik is ook van toepassing op de zakelijke abonnementen dus u mag er ook van genieten. Niet alleen u, ook de andere gebruikers in de groepsim!
Bij Zakelijk Mobiel kunt u altijd uw abonnnement per maand tijdelijk ophogen en weer terug zetten.

Het is niet mogelijk om binnen uw contract een lager abonnement te nemen dan uw "instap" abonnement. Maar u kunt wel altijd terug naar het initiele abonnement :D

Beantwoord dit uw vragen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedenavond @DEBBlE, welkom op het zakelijke forum van KPN! :)

Dat is een goede vraag! De nieuwe voorwaarden voor EU gebruik is ook van toepassing op de zakelijke abonnementen dus u mag er ook van genieten. Niet alleen u, ook de andere gebruikers in de groepsim!
Bij Zakelijk Mobiel kunt u altijd uw abonnnement per maand tijdelijk ophogen en weer terug zetten.

Het is niet mogelijk om binnen uw contract een lager abonnement te nemen dan uw "instap" abonnement. Maar u kunt wel altijd terug naar het initiele abonnement :D

Beantwoord dit uw vragen?
Reputatie 7
Badge +6
Een kleine tip die ik wel mee geef: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands (EU) nummer valt niet onder de nieuwe voorwaarden (Tenzij anders bepaald in je abonnement).

Bellen vanuit de EU naar een buitenlands (EU) nummer valt wel in de bundel.

Het is een hele vooruitgang 🙂
Reputatie 6
Badge +6
Een super goede tip Sjors! 😉

Het is belangrijk om daar inderdaad rekening mee te houden om alsnog verrassend hoge kosten te voorkomen.

Reageer