Ik kan de zakelijke mobiele telefoon van mijn moeder niet koppelen aan MijnKPN.
Ik wil graag de vaste telefoon doorschakelen naar haar mobiel. Op dit moment kan niemand ons op het vaste huisnummer bereiken...
Wat moet ik doen?
Goedemiddag Anouk, welkom op het KPN Zakelijk Forum.
Op dit moment is er een langlopende storing met MijnKPN voor zakelijke klanten, hierdoor zult u het mobiele nummer niet kunnen koppelen aan MijnKPN.
Gelukkig is dit niet nodig voor het doorschakelen van het vaste nummer naar haar 06-nummer. Om te achterhalen hoe we het vaste nummer gaan doorschakelen is het voor mij belangrijk om te weten over wat voor aansluiting het vaste nummer wordt geleverd. Hebt u voor mij in een privébericht het bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, vaste telefoonnummer en tot slot het mobiele telefoonnummer waarnaar doorgeschakeld moet worden?
Op dit moment is er een langlopende storing met MijnKPN voor zakelijke klanten, hierdoor zult u het mobiele nummer niet kunnen koppelen aan MijnKPN.
Gelukkig is dit niet nodig voor het doorschakelen van het vaste nummer naar haar 06-nummer. Om te achterhalen hoe we het vaste nummer gaan doorschakelen is het voor mij belangrijk om te weten over wat voor aansluiting het vaste nummer wordt geleverd. Hebt u voor mij in een privébericht het bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, vaste telefoonnummer en tot slot het mobiele telefoonnummer waarnaar doorgeschakeld moet worden?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.