Vraag

Geen emails verzenden, wel ontvangen

  • 20 februari 2020
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

  • Debutant
  • 0 reacties

Goedemiddag, 

Bij één van onze toestellen worden uitgaande emails niet verzonden, maar blijven hangen in postvak UIT. 

Dit toestel kan wel emails ontvangen.  

Er wordt gebruik gemaakt van een Exchange account. 

Dit probleem ontstond gisteren ineens, heeft hiervoor wel gewerkt. 

Iemand een idee?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hi @KTH,

Welkom op het zakelijk KPN forum! Goed dat u de vraag stelt en ik help u graag zoeken naar een oplossing. De reden dat de e-mail in uw toestel blijft hangen kan verschillende oorzaken hebben. Ik ga u enkele los van elkaar staande instructies geven die mogelijk het probleem zouden kunnen oplossen.

Met het volgen van de instructies zal uw opgestelde e-mail niet verloren gaan. Uw e-mail blijft op de server van Exchange opgeslagen.

 

  1. Schakel het toestel uit, verwijder de simkaart voor ongeveer 1 minuut uit het toestel, plaats de simkaart vervolgens weer in het toestel en start het toestel op. Kijk dan of het probleem is opgelost.
  2. Verwijder uw e-mail account uit de app en koppel het vervolgens weer opnieuw.
  3. Verwijder de app van uw toestel en installeer het vervolgens weer opnieuw.

Mochten deze instructies niks hebben opgeleverd, laat het mij dan weten en ik kijk dan graag met u verder.

Reageer