Een van onze medewerkers geeft aan last te hebben van het volgende probleem:
De mobiele telefoon van de medewerker staan gedurende de werkdag aan. Na de werkdag zet de medewerker de telefoon uit.
Wanneer de medewerker de volgende werkdag de telefoon weer aanzet ontvangt de telefoon sms berichten met gemiste oproepen/voicemailberichten van de ochtend de dag ervoor.
De medewerker heeft zelf geprobeerd het probleem te verhelpen d.m.v. het uit en weer aanzetten van de voicemail. Helaas zonder succes.
Goedemorgen @m.rethmeier , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Dat klinkt best gek inderdaad. Ik kijk graag voor u na waar dit aan ligt. Ik ben aller eerst benieuwd om welk abonnement het gaat. Hebt u voor mij in een privébericht bedrijfsnaam, postcode en huisnummer? Dan ga ik direct aan de slag!
Dat klinkt best gek inderdaad. Ik kijk graag voor u na waar dit aan ligt. Ik ben aller eerst benieuwd om welk abonnement het gaat. Hebt u voor mij in een privébericht bedrijfsnaam, postcode en huisnummer? Dan ga ik direct aan de slag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.