Vraag

ISDN Zakelijk naar zakelijk een of klein zakelijk

  • 29 december 2018
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

eigenlijk 2 vraagjes.
in de eerste plaats wij hebben ISDN2 zakelijk van KPN maar sinds een poos kunnen we niet meer bellen of gebeld worden wegens een zware brom op de lijn, wij kunnen echter niet bepalen of het aan de ISDN kasten ligt of de hoofdkabel die al sinds een jaartje of 35 ligt en inmiddels enkele scheurtjes in de buitenkant heeft en op een onlogische plaats loopt.

ten 2e die vervolg op ISDN van welke aansluiting maakt deze gebruik? van de telefoonkabel of via de tv kabel die de woning binnen komt?



met vr groet,
J. van Tellingen
jetellingen@hotmail.com

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Telli2472,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Gebrom op de lijn is niet fijn communiceren. Ik wil graag een meting voor u uitvoeren om te achterhalen wat het gebrom veroorzaakt. Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, het telefoonnummer waarop u gebrom hoort, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?

Wat uw 2e vraagt betreft. ISDN heeft betrekking op telefonie en komt daardoor binnen via de telefoonkabel. Houd er rekening mee dat ik vandaag niet meer op werk aanwezig zal zijn en donderdag 2 januari weer aanwezig zal zijn. Mocht u eerder contact willen hebben adviseer ik u te bellen naar 0800-0403.

Bent u ervan op de hoogte dat ISDN binnenkort stopt? Er zijn alternatieven waarmee u over internet belt en verzekerd bent van toekomstzekere vaste telefonie. Op de website van KPN vindt u meer informatie over ISDN stopt: wij bieden u het alternatief.

Reageer