Waarom zit er geen link onder de button "chat met KPN" in de pagina https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm
??
Ik ben met u eens dat de openingstijden van de chat vermeld moeten worden. Dan weet u tenminste waar u aan toe bent. Ik betreur uw beslissing om ons te verlaten. Ik hoop dat we elkaar wellicht in de toekomst weer zullen vinden en dat we dan volledig aan de verwachtingen voldoen! Ik ga in ieder geval ervoor zorgen dat deze pagina aangepast wordt 😉
Ontzettend stom dat je dat dan niet kunt zien. Kan een reputabele firma als KPN dit nou echt niet beter?
Na bijna 20 minuten in de wachtrij aan de telefoon is mijn probleem inmiddels opgelost: ik wil alleen maar een verhuiscode hebben om mijn domein bij jullie weg te halen.
Maar dit is de zoveelste keer dat ik ergens vastloop, en dat komt met name door dit soort zoekplaatjes. En ik ben de enige niet.
Ik ga nu definitief weg als klant, sorry.
Na bijna 20 minuten in de wachtrij aan de telefoon is mijn probleem inmiddels opgelost: ik wil alleen maar een verhuiscode hebben om mijn domein bij jullie weg te halen.
Maar dit is de zoveelste keer dat ik ergens vastloop, en dat komt met name door dit soort zoekplaatjes. En ik ben de enige niet.
Ik ga nu definitief weg als klant, sorry.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.