Goedendag,
Ben na vandaag wederom behoorlijk teleurgesteld door KPN. Na 1,5 uur in de wacht te hebben gestaan wordt door de medewerker gewoon aangegeven dat ik bij de verkeerde afdeling zit en deze zet mij gewoon weer vrolijk in de volgende wachtrij.
En dat allemaal om een probleem wat KPN notabene zelf heeft veroorzaakt op te lossen.
Ik had of heb eigen site en mail van KPN en door verschillende, door KPN veroorzaakte uitdagingen, werkt de forwarding van de mail niet meer.
We zijn inmiddels een aantal weken verder en we hebben nog steeds geen werkende mail vanuit mijn eigen domein.
Ondertussen heb ik blijkbaar een zakelijk account met domeinnaam online maar de kpn medewerker die mij vorige week zou terugbellen is blijbaar mijn telefoonnummer kwijt want ik heb nog niets gehoord.
Ik hoop toch echt dat er iemand binnen KPN is die een oplossing heeft voor mijn probleem!!
En om af te sluiten, ik zit na twee uur nog steeds in de wacht.
Met vriendelijke groet
Pierre
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel