Uren van bellen met de helpdesk ( waar ik soms meer dan een uur moeste wachten) konden we niet koppelen met de reeds bestaande database.
Ook na het ( door de mederwerker van de kpn) aangemaakte nieuwe gebruiker met een nieuw wachtwoord wilde het maar niet lukken.
Ondanks alle goedbedoelde hulp kon de eerste lijns helpdesk mij niet verder helepn en zou er ( weer) een bericht gestuurd worden naar de 2e lijns helpdesk.
Daar ik mij thuis niet zit te vervelen, en soms ook moet werken vindt ik dit geen klantvriendelijke oplossing.
Bijna stond ik op het punt om de website dan maar bij een andere provider onder te brengen.
Toch nog een laatste poging ondernomen, en wat blijkt, LEZEN en GEGEVENS over tikken kan dus fout gaan, waar ik en div. medewerkers van KPN steeds overheen hebben gekeken.
Bij host had ik dit ingevuld : mysql319.cp.online.com, (gaat niet werken) moest zijn mysql319.cp.online.kpn.com.
Wel 10 keer overheen gekeken.
Ik voel me Stom dat ik dit niet had opgemerk.
Het wachtwoord van de toegevoegde gebruiker in de database is o.k.
Het wachtwoord van de data base zelf is ??? en zou ik graag willen wijzigen.
Helaas is dit nog niet gelukt.
Voorlopig kan ik lekker mijn 2e site gaan bouwen.
gr. Peter de Zeeuw
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel