Beste antwoord door Tim
Bekijk origineelOpzeggen KPN Cloud diensten
Erg bijzonder dat een medewerker een creditnota aanmaakt en vervolgens een andere medewerker aangeeft dat deze onterecht is. Ontzettend jammer dat u heeft besloten om alle diensten bij ons op te zeggen, kan ik daar nog iets aan doen? Ik wil uw klacht graag op een correcte manier afhandelen en wellicht kan ik u daarmee als klant van KPN behouden?
U ontvangt van mij een privébericht. Om u verder te helpen ontvang ik graag een reactie met uw gegevens.
Ik wil graag al mijn icloudiensten opzeggen!
ik heb hier over gebeld maar jullie blijven 3 factuurs afschrijven van icloud diensten telefoon contact met jullie is moeilijk te bereiken lange wachttijden. Inmiddels betaal ik weer een maand opnieuw wil graag nu correct geholpen worden
gr Miranda
Hallo
Om welke cloud diensten gaat het hier precies? Zou u mij anders een privébericht kunnen sturen met de gegevens?
Geachte heer/mevrouw,
Graag zeg ik via deze weg mijn KPN clouddiensten op. Kunt u dit in orde maken?
Mijn klantnummer 125447520
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
W.P. Huang
Chinees Indisch Restaurant Kota Radja
Leek
Goedenavond, ik wil graag mijn KPN Cloud-diensten opzeggen, maar kan niet vinden waar en hoe ik dat nu precies kan doen.
Graag even contact.
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Aan de hand van het klantnummer in het forumprofiel heb ik het abonnement gevonden. Ik zie dat het om een domeinnaam registratie gaat. Ga je niks meer met het domein doen? Of wil je het bijvoorbeeld ergens anders onderbrengen?
Hoi Rick,
Ik ga inderdaad niets meer met de domeinnaam doen.
Het abonnement mag helemaal worden opgezegd.
Groetjes Chantal van den Pol
Hi Chantal,
Bedankt voor de toelichting!
Ik heb de opheffing van de domeinnaam zojuist aangemaakt
Goedendag,
Wil ook graag mijn abonnement op “Domeinnaam online” opzeggen.
Kunt u dit regelen ?
mvrgr
Albert van Luit
125386793
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Natuurlijk help ik ook jou graag. Ook voor jou de vraag of de domeinnaam registratie helemaal mag vervallen?
Hi Albert,
Duidelijk!
Ik heb de opheffing zojuist voor je aangemaakt. De domeinnaam registratie wordt verwijderd. Er volgt nog een slotfactuur.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.