Beste antwoord door Rudi
Bekijk origineelPresence Builder Licentie verlopen
Ik krijg de melding dat mijn licentie van Precense Builder is verlopen!! Hierdoor kan ik onze website niet aanpassen. Graag een snelle oplossing!! Groet, Rudi
Goedemorgen Rudi,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! Wat fijn dat u ons hebt gevonden:)
Minder fijn uiteraard is de storing waar u (en wij ook) mee te kampen hebben. De leverancier van de Parallels Presence Builder is op de hoogte en werkt hard om het probleem te verhelpen. Tot het zover is blijven wij de websites doorgeven die last hebben van de storing en houden wij u op de hoogte,
Zou u mij een (eventueel privé)bericht willen sturen met uw domeinnaam? Dan voeg ik u direct toe aan het bestaande ticket!
EDIT:
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! Wat fijn dat u ons hebt gevonden:)
Minder fijn uiteraard is de storing waar u (en wij ook) mee te kampen hebben. De leverancier van de Parallels Presence Builder is op de hoogte en werkt hard om het probleem te verhelpen. Tot het zover is blijven wij de websites doorgeven die last hebben van de storing en houden wij u op de hoogte,
Zou u mij een (eventueel privé)bericht willen sturen met uw domeinnaam? Dan voeg ik u direct toe aan het bestaande ticket!
EDIT:
Er is een centraal topic geopend waar we de voortgang zoveel mogelijk rapporteren!
Het werkt weer!
Wel jammer dat dit een week heeft geduurd. We zijn bezig met een promotie-actie van workshops in maart 2017. Door deze storing missen we veel klanten. Hoe gaat KPN dit compenseren?
Ik hoor graag een oplossing!!
Wel jammer dat dit een week heeft geduurd. We zijn bezig met een promotie-actie van workshops in maart 2017. Door deze storing missen we veel klanten. Hoe gaat KPN dit compenseren?
Ik hoor graag een oplossing!!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.