Beantwoord

Contact KPN


Reputatie 1
Badge
Ik ben op zoek naar mijn gebruikersnaam van MijnKPN zakelijk, de gebruikersnaam uit 2013 werkt niet meer.
Echter kan ik die niet digitaal opvragen, KPN Chat blijft bezet / is buiten werking, contactformulier nergens te vinden, telefonisch contact gehad waarin gezegd werd dat ik het schriftelijk moet aanvragen.

Kom op KPN! Betekend dit dat ik dat per brief en post moet gaan doen? We leven anno 2018, dat deden we 20 jaar geleden!

Wie kan mij helpen aan een simpel mailadres van de klantenservice van KPN Zakelijk?
icon

Beste antwoord door Tim 15 mei 2018, 11:26

johanpater schreef:

Beste Berend,

Natuurlijk, dat staat er altijd al in. Echter heeft dat geen enkel resultaat gehad.
Ook op bovenstaande oproep komt geen reactie.
En de chat blijft buiten gebruik....


Dag @johanpater, bedankt voor het invullen van uw klantnummer. Ik heb uw account gevonden. Jammer om te horen dat u wilt opzeggen. U kunt hiervoor deze instructies volgen om zelf uw account te stoppen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag @johanpater, als u geen toegang hebt tot uw Zelfservice Portal, heeft het niet zoveel nut dat ik u help om in te loggen. Ik kan dan evengoed uw account meteen opheffen 🙂
De automatische maandelijkse vernieuwing van uw abonnement heb ik uitgezet met 1 maand opzegtermijn.
Reputatie 1
Badge
Beste Tim, Die instructies zijn helaas niet compleet.
Als je halverwege bent (btw: Zelfservice Opzeggen Cloud) moet er weer een gebruikersnaam/wachtwoord ingevuld worden en de bestaande gegevens geven geen toegang.
Daarom vraag ik al weken hoe ik iemand van KPN ertoe kan bewegen om mijn account in de prullenbak te deponeren.
Als je al 4 weken probeer om iemand te pakken te krijgen, ben je het namelijk wel goed zat geworden, toch?

Dus mijn verzoek aan jou:"Lig in dat systeem van KPN, zoek mijn account weer open en deactiveer het.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +11
johanpater schreef:

Beste Berend,

Natuurlijk, dat staat er altijd al in. Echter heeft dat geen enkel resultaat gehad.
Ook op bovenstaande oproep komt geen reactie.
En de chat blijft buiten gebruik....


Dag @johanpater, bedankt voor het invullen van uw klantnummer. Ik heb uw account gevonden. Jammer om te horen dat u wilt opzeggen. U kunt hiervoor deze instructies volgen om zelf uw account te stoppen.
Reputatie 1
Badge
Beste Berend,

Natuurlijk, dat staat er altijd al in. Echter heeft dat geen enkel resultaat gehad.
Ook op bovenstaande oproep komt geen reactie.
En de chat blijft buiten gebruik....
Reputatie 7
Goedemiddag Johan - @johanpater!

Heb je inmiddels je klantnummer al ingevuld in je profiel? Dan neem ik aan dat het @Forum Team je snel even zal helpen je abonnement van Back-up Online op te zeggen.

Let wel, dat er in het weekend minder bezetting is.

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 1
Badge
De 24/7 werktijd van KPN blijkt een loze belofte te zijn.
Na 24/7 tijd te zijn verstreken, heeft men nog geen contact met mij opgenomen.
Ook de chat ligt er nog steeds uit. Niet beschikbaar.

Kan iemand mij vertellen hoe ik van mijn BackupOnline abonnement afkomt?
(btw: Goed product, maar 7 euro per maand voor 100gb is veel en veel te duur. Ik Heb nu 2000gb voor 7,42 euro per maand. Als KPN onbeperkte backupruimte had gehouden, was ik gebleven).
Reputatie 7
Badge +11
Hi @johanpater, ik sluit mij aan bij de reactie van @BerendDeMeyer. We helpen u uiteraard graag.

Zodra u uw klantnummer in uw forum profiel hebt ingevuld, wilt u hier een bericht plaatsen zodat we op de hoogte zijn en voor u aan de slag kunnen gaan? 🙂

Ik verneem het graag!
Reputatie 7
Goedemiddag Johan - @johanpater,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Vervelend dat het je niet lukt om je vraag online/chat te stellen, daarom is het goed dat je dat hier op het Forum doet.

Het @Forum Team kan je maandag as zeker helpen om je gebruiksnaam weer te herstellen. Ik adviseer je om je klantnummer - alleen zichtbaar voor KPN - even in je profiel te noteren, zodat ze je snel kunnen opzoeken in het systeem.

Heb een fijne bevrijdingsdag! 😎

Reageer