Beantwoord

[Windows] Herinstallatie BUO blijft dagenlang hangen op "Even geduld Uw systeem wordt geconfigureerd"!

  • 4 januari 2017
  • 51 reacties
  • 1421 keer bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Reputatie 7
Hi Richard,

Nu je alle data weer hebt kunnen restoren maar toch weer tegen issues aanloopt, is het misschien toch een beter idee om @Tim een nieuwe licentie voor je te laten regelen. Met dit account maakt je dan weer een geheel nieuwe back-up en ben je ook gelijk van al die index-issues af. Voor de zekerheid zou KPN je oude account dan 1 maand in de lucht kunnen houden, dan heb je een maand de tijd je nieuwe back-up op te bouwen op de servers.

Wat je - aanvullend - ook nog zou kunnen doen, is het gefaseerd opbouwen van je gehele data-set voor de back-up. Dus elke keer een gedeelte van je 8TB data erbij zetten. Nou ik hoor wel wat jullie beiden er van vinden.

BTW: Ik kwam deze blog nog tegen op de website: https://www.kpn.com/zakelijk/blog/zijn-clouddata-te-herstellen-na-een-ransomware-aanval.htm

Fijn weekend!

Reageer