-
-
Forum Ambassadeur
-
28 reacties
De console voor mijn KPN Backup Online werkte al een poosje niet meer, maar er werden nog wel backups gemaakt. Helaas moet ik nu na een ransomware aanval een restore van een flink aantal files doen, en heb danook de console nodig. Daarom heb ik de reg folder gerenamed naar reg123 volgens de instructies voor herinstallatie en vervolgens de BUO software gedeinstalleerd en de nieuwste versie gedownload. Ik heb de installatie daarvan op 31 december gestart op mijn windows 7 systeem. Vrij snel na het invullen van mijn 2 x 12 tekens lange licentie code kreeg ik een scherm met 3 'lopende' groene bolletjes en de tekst "Even geduld. Uw systeem wordt geconfigureerd". Nu heb ik best veel geduld maar het is inmiddels 4 januari -dus 5 dagen later- en ik kijk nog steeds tegen dezelfde melding aan.
Volgens perfmon.exe /res schrijft mijn system proces nog steeds naar files in de nieuw aangemaakte reg folder op mijn c: schijf, dus het proces lijkt niet dood. Een van de files in die folder, sc.x, is echter inmiddels ruim 60GB groot en mijn c: schijf begint aardig vol te raken. Hoe krijg ik BUO weer aan de praat zodat ik een restore kan doen van mijn files?