Het is duidelijk dat het product niet alleen onbetrouwbaar is, maar ook niet of nauwelijks wordt ondersteund Talloze soortgelijke ervaringen op internet bevestigen dat het niet gaat om een incident, maar om een vaak voorkomend fenomeen, Tijd dus om over te stappen naar een andere leverancier die zijn zaken dan hopelijk wel in orde heeft.
Echter, ook opzeggen blijkt een issue. Opzeggen dient, volgens KPN, te geschieden mbv een online formulier. Binnen 48 uur neemt KPN dan contact op. Na het invullen van twee van deze formulieren (het eerste formulier is drie weken geleden verstuurd) trad de bekende oorverdovende stilte weer in. Een losse mail resulteerde in een autoreply: we reageren binnen 48 uur. Uiteraard niets meer gehoord.
Wat nog wel goed werkt is de automatische mail met het dashboard: ik krijg elke dag bericht dat de backup vanaf 12 januari niet meer draait. Binnenkort zal de factuur wel volgen, die dan wordt geïncasseerd mbv automatische incasso. Dat stukje heeft KPN dan wel weer in orde.
Tegen beter weten in: reageert KPN wel op berichten op dit forum, of zit hier hetzelfde team dat ook opzeggingen behandelt?
Beste antwoord door BerendDeMeyer
Bekijk origineel