Goedemorgen,
Vorig jaar heb ik het verzoek gekregen van een van mijn klanten om de domeinnamen en websites die ze hadden gehost bij KPN te verhuizen naar een andere provider, want het lukte hen zelf - ondanks veelvuldig bellen - niet om dat voor elkaar te krijgen.
Dankzij goede hulp van Tim op dit forum is dat uiteindelijk allemaal naar tevredenheid gelukt, MAAR...
Gisteren kreeg ik een e-mail met een orderbon per e-mail. Blijkbaar was er op het adres van die desbetreffende klant iets aan de hand met de telefoonlijn en is er een servicemonteur geweest die het probleem heeft opgelost. Op de orderbon staan bij klantgegevens mijn naam, telefoonnummer en e-mail, maar wel het adres van die mensen. Uiteraard is dat nooit de bedoeling geweest. Hun contract moet gewoon op hun eigen naam staan en ook bij het mailadres en telefoonnummer moeten bij hun telefooncontract gewoon hun eigen gegevens staan.
Hoe lossen we dit op? Hun gegevens kan ik uiteraard in een PB doorsturen.
Met vriendelijke groet,
Rianne Temmen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.