Beantwoord

Back up online

  • 1 maart 2018
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Wij hebben een abonnement op KPN back up online en hebben een software update gedaan. Nu hebben wij een licentiecode nodig welke uit 2 delen bestaat maar die hebben wij niet. Ik heb 1 gedeelte "********" maar het 2e gedeelte is voor ons onbekend.

Het gaat om BS Klussen en wordt elke maand automatisch geïncasseerd van rekeningnummer eindigend op ****.

Mvrgr BS Klussen
info@bsklussen.nl
icon

Beste antwoord door Lindsay 2 maart 2018, 11:57

Goedemiddag @BS Klussen,

Ik heb u een privé bericht gestuurd met de volledige licentiecode.

Deze is ook vindbaar in uw Zelfservice Cloud: tabblad Back-up Online --> Klik gebruiker aan ☺
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag @BS Klussen,

Ik heb u een privé bericht gestuurd met de volledige licentiecode.

Deze is ook vindbaar in uw Zelfservice Cloud: tabblad Back-up Online --> Klik gebruiker aan ☺

Reageer