Beantwoord

Backup

  • 16 January 2016
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

Beste Kpn medewerker

Na een foutje heeft Tim (van Kpn) mijn site weer online gekregen.

Dank daar voor.

Gelijk een Backup gemaakt.

Helaas een foutje (pc viel uit tijdens det werken aan de site) dus site niet meer online.

Vandaag al 2 keer de backup opdracht gegeven zewel de Webruimte als de database terug tezetten.

Helaas is niet duidelijk hoe het verloop hiervan is.

Op mij scherm staat " Bezig met terug plaatsen"

Al een uurtje of zo.

Krijg je nog een melding dat dit ook daadwerkelijk is gebeurd.

Ook zou ik graag het pad naar mijn nieuwe gebouwde site verwijzen,

wat ik ook probeer ook dit lukt niet.

wat wel werkt is www.dezeeuwehbo.nl/joomla4.

Is wat moeilijk uit te leggen aan mijn klanten.

Inmiddels ben ik nu een maand zonder werkende site.

Graag info over de backup en graag het pad aanpassen naar de juiste site die zich bevind in de map

/webspace/siteapps/joomla-269899/joomla4.

Graag uw hulp en/of advies.

Met vriendelijke groet,

P. de Zeeuw

De zeeuw ehbo & BHV.
icon

Beste antwoord door Carola 18 January 2016, 15:09

Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Beste Peter,

Bedankt voor de informatie. Ik ben hier meteen voor u achteraan gegaan. Het schijnt dat u de map die nu naar uw website doorverwijst leeg heeft gelaten. Mijn collega's zijn er mee bezig om de verwijzing aan de juiste map de koppelen, zodat www.dezeeuwehbo.nl weer goed online staat. 

Er wordt dus achter de schermen hard gewerkt aan jouw website. Helaas durf ik niet te vertellen wanneer de website weer goed doorverwijst, maar ik hoop dat dit deze week zal zijn. 
Iedereen harteijk bedankt voor de hulp.

Mijn site werkt weer.

(gelukkig had ik zelf nog een backup gemaakt.)

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1330 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Backup/m-p/6268#M995Beste Kpn medewerker

Na een foutje heeft Tim (van Kpn) mijn site weer online gekregen.

Dank daar voor.

Gelijk een Backup gemaakt.

Helaas een foutje (pc viel uit tijdens det werken aan de site) dus site niet meer online.

Vandaag al 2 keer de backup opdracht gegeven zewel de Webruimte als de database terug tezetten.

Helaas is niet duidelijk hoe het verloop hiervan is.

Op mij scherm staat " Bezig met terug plaatsen"

Al een uurtje of zo.

Krijg je nog een melding dat dit ook daadwerkelijk is gebeurd.

Ook zou ik graag het pad naar mijn nieuwe gebouwde site verwijzen,

wat ik ook probeer ook dit lukt niet.

wat wel werkt is www.dezeeuwehbo.nl/joomla4.

Is wat moeilijk uit te leggen aan mijn klanten.

Inmiddels ben ik nu een maand zonder werkende site.

Graag info over de backup en graag het pad aanpassen naar de juiste site die zich bevind in de map

/webspace/siteapps/joomla-269899/joomla4.

Graag uw hulp en/of advies.

Met vriendelijke groet,

P. de Zeeuw

De zeeuw ehbo & BHV.

 
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1568 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Backup/m-p/6298#M1000Beste Peter,

Bedankt voor de informatie. Ik ben hier meteen voor u achteraan gegaan. Het schijnt dat u de map die nu naar uw website doorverwijst leeg heeft gelaten. Mijn collega's zijn er mee bezig om de verwijzing aan de juiste map de koppelen, zodat www.dezeeuwehbo.nl weer goed online staat. 

Er wordt dus achter de schermen hard gewerkt aan jouw website. Helaas durf ik niet te vertellen wanneer de website weer goed doorverwijst, maar ik hoop dat dit deze week zal zijn. 

 Iedereen harteijk bedankt voor de hulp.
Mijn site werkt weer.
(gelukkig had ik zelf nog een backup gemaakt.)

Iedereen harteijk bedankt voor de hulp.
Mijn site werkt weer.
(gelukkig had ik zelf nog een backup gemaakt.)peterdezeeuw
schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Backup/m-p/6268#M995Beste Kpn medewerker

Na een foutje heeft Tim (van Kpn) mijn site weer online gekregen.

Dank daar voor.

Gelijk een Backup gemaakt.

Helaas een foutje (pc viel uit tijdens det werken aan de site) dus site niet meer online.

Vandaag al 2 keer de backup opdracht gegeven zewel de Webruimte als de database terug tezetten.

Helaas is niet duidelijk hoe het verloop hiervan is.

Op mij scherm staat " Bezig met terug plaatsen"

Al een uurtje of zo.

Krijg je nog een melding dat dit ook daadwerkelijk is gebeurd.

Ook zou ik graag het pad naar mijn nieuwe gebouwde site verwijzen,

wat ik ook probeer ook dit lukt niet.

wat wel werkt is www.dezeeuwehbo.nl/joomla4.

Is wat moeilijk uit te leggen aan mijn klanten.

Inmiddels ben ik nu een maand zonder werkende site.

Graag info over de backup en graag het pad aanpassen naar de juiste site die zich bevind in de map

/webspace/siteapps/joomla-269899/joomla4.

Graag uw hulp en/of advies.

Met vriendelijke groet,

P. de Zeeuw

De zeeuw ehbo & BHV.

 
Badge
Goed om te lezen dat alles weer werkt, Peter!
Bedankt voor de terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Carola

Reageer